måndag 15 september 2008

gomorron alla morgonpigga


klockan är nu 06.53 och jag har varit uppe sen 05.40.....haha...men idag var jag trött hade velat ligga kvar i sängen men men ....jag var tvungen väcka oscar och ge han medicin för att han skulle åka ner med roger på fritte.anton har jag oxå väckt han har gjort sig i ordning för att åka med bussen 07.30. just nu gosar han med katten ben. jag har dammsugat nere ,plockat undan startat tvättmaskinen och gjort upp eld för värme och varmvatten och sen ska jag lägga mig och vila ,kanske läsa en stund. jag har tänkt ta det lite lugnt idag passa på att slöa för sen resten av veckan jobbar jag... hoppas du sovit gott i natt L och att du har mindre värk. jag har som vanligt värk och har varit tvungen att ta medicin nu på morgon. vann inget på bingolotto i går....det är så typiskt.....aldrig en vinst ......ha det bra så länge så hörs vi /kram

Inga kommentarer: