söndag 14 september 2008

14.45 söndag eftermiddag




....och middag har vi nyss ätit. idag har jag tillagat fläskfile' med gräddsås (hemmagjord såklart) kokt potatis och morötter. det var gott. och till efterrätt blev det en nygräddad blåbärskaka med vaniljsås även den var god. nu har jag mätta och glada pojkar ...haha...dem är ute och kör åkgräsklippare ,sista gången gräset behöver klippas.....tror jag..lusthuset är nermonterat nu är det bortstädat inför vintern här på gården. ja nu är det kallt ,skönt med en varm mössa fast jag känner mig lite töntig i mössa , men det är bra att ha en på sig för att hjärncellerna ska ju oxå ha värme under kallaste vintern.....haha....okej så du har varit till telle L det är därför du varit så tyst. ojoj vilken lång sovmorgon du haft , tänk om jag kunde få kunna sova såå länge kommerr inte i håg sist jag sov till tio nån morgon.....haha....nåväl jag hinner göra mycket nytta när jag stiger upp tidigt om jag har ork vill säga.......nu är det drygt två timmar till kenodragningen ,hoppas hoppas.......haha......sen två timmar efter keno är det bingolotto och då hoppas jag ju oxå på en vinst så klart........haha....ja du L ,kom gärna och hälsa på då du har tid och lust det är alltid kul att få se dig. hoppas du haft turen med dig och fått vinna i helgen. nu ska jag slöa lite ,hörs sen igen/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen ting å tack för pajen den var supergod nu sitter jag o slöar kl är 21 08 inget på tvn jag hör av mej imorrn till dej sov gott