lördag 6 september 2008

slö eftermiddag


jag ahr varit slö riktigt hela eftermiddagen, har mest sett tv och vilat. resten av familjen kom hem strax efter 16. jag har haft en bra dag ,fått rå om mig själv. jag har tvättat kläder och lite sånt. jag ställde mig vid sppisen för att baka blåbärsmuffins...hmmm....klena formar för smeten rann ur dem på plåten....jag brukar inte misslyckas det gjorde mig smått irri......

mitt keno idag gav mig 55 kr .....kul att vinna några kronor. jobbets keno gav 10 kr......

anton kom hem och var hemma en stund sen for han igen, jag ringde han för en stund sen han var på högheden ikväll oxå. det var skotercross om jag inte minns fel.klockan har hunnit bli 19.36 känner mig trött och det skulle va skönt att gå och lägga sig redan nu,men inte så tidigt en lördag. nu är det bara att vänta på lottodragningen kanske vinner jag på det med....haha.....ha en trevlig kväll /tingeling

Inga kommentarer: