tisdag 23 september 2008

arbetsdag


.....en vanlig arbetsdag med överhopad med jobb. men jag tog ledigt och for hem tidigare med bussen ,bättre det än att sitta och vänta in att klockan ska slå 16. klockan är nu 17.08 jag ahr gjort upp eld ,plockat undan startat tvättmaskinen och lagat mat ,nu har jag slagit ner lilla rumpan i soffan för att koppla av lite framför datorn innan jag gör något annat. jag och pojkarna är ensam hemma ikväll för roger jobbar över ,vi ska nog mest bara slöa ...tror jag. känner mig lite förkyld ,ont i halsen. förkylningen kommer smygande vare sig jag vill eller ej det känns.

dagens middag stuvade makaroner och biffar med en enkel vanlig brunsås , det var gott. till efterrätt vispade jag ihop chokladpudding och jag har just ätit en potion och nu väntar en mugg kaffe och en snus....haha....

det har varit en ljum och fin höstdag och hade jag bara mer ork skulle jag ut och promenera........undrar just vad du pysslat med denna dag för tyst har du varit hela dan L. hoppas allt e bra. nu ska jag ta och dricka kaffe kommer tillbaka senare /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden nu är jag ute o läser din blogg som du hörde så är jag förskyld det bara rinner annars är allt bra jag bloggar sen ikväll igen