söndag 14 september 2008

tidig söndag morgon









....klockan är nu 06.55 jag har varit uppe sen 06.20 tidigt va ?...haha.... kan ju inte sova p g a värk det är så irriterande....hmmm.....men jag håll å vänja mig med det....jag har startat tvättmaskinen plockat undan lite gett katterna mat bryggt kaffe och hunnit svepa en mugg kaffe och käkat två digestivekex med smör och ost och tagit min medicin så klart.......




snuttan ville ut medan ben är nere och busar och de andra sover ,endast jag vaken . det är lugna gatan så här tidigt på söndag morgon. hade tänkt städa idag , i alla fall lite ,men riktigt säkert vet jag att jag vill va hemma idag ,man kan ju inte va på språng varje ledig dag. jag kanske stickar och gör min mössa färdig också.....i kväll är det bingolotto och som vanligt hoppas jag på att få vinna .....haha......nu ska jag hämta mig lite mer kaffe ,ha en fortsatt fin dag så hörs vi/ tingeling

Inga kommentarer: