söndag 21 september 2008

tillbaka


...vid datorn. klockan är nu 12.13 och jag har skurat fönster i kök och rum på nedre våningen ,strykit gardiner och hängt upp ,nu är det höstfint. nu ska jag försöka vila lite innan jag börjar med middagen. kanske tar jag och stickar lite oxå.....haha....roger och anton blir nog borta ett bra tag än så länge är jag och oscar ensamma ,han väntar att hans kompis ska komma upp snart. senare under dagen ,efter middagen ska jag nog ta en promenad ,behöver röra på mig ...det är nån dag sen jag var på en långpromenad.

hoppas du har det bra idag L ,spela nu keno för med din tur kan du vinna ....haha....jag själv har ska spela bingolotto och keno har jag spelat ,kanske vinner jag , lite i alla fall.....haha....

tittar ut genomfönstret nu har det börjat blåsa ,det kändes riktigt kallt ute på morgon och inom ett par veckor har väl första snön kommit kan jag tro....snyft....om det ändå varit vår ute..............nu ska jag vila lite ha en bra dag ,så hörs vi /ting

Inga kommentarer: