söndag 14 september 2008

tack för titten


.....L ,alltid kul att du kommer förbi och fikar. tack för komplimangen ,jag tyckte själv att pajen blev klart godkänd. nu är klockan 21.42 jag har nyss kommit från duschen och nu har jag slagit ner rumpan framför datorn ....haha...det är avkoppling för mig .....synd att du inte fick se nalle puh i kväll ,men dem kan dyka upp när man minst anar, mest troligt att få syn på dem är senare på kvällen. ska kolla om jag vunnit nå på keno men mest troligt har jag inte vunnit för vilka pissiga nummer det är nuförtiden. oscar snarkar och sover medan anton och roger är nere i köket och förmodligen käkar dem mackor nu. jag ska snart krypa ner i sängen och sova för trots att jag är ledig i morgon så måste jag kliva upp och skicka pojkarna till skolan. oscar vill åka på fritte 06.15 och käka frukost och anton åker som vanligt bussen vid 07.30. sen få jag hela dan fram till kl 14 för mig själv ,då ska jag bara göra det jag själv vill ,mysa och må gott.sov så gott så hörs vi / kramiz

Inga kommentarer: