fredag 19 september 2008

äntligen



....är det helg och äntligen får jag sätta mig ner framför datorn och koppla av. det har varit full fart sen jag kom hem strax före 17. hade lovat skjutsa anton och hans kompis till korsträsk när vi ändå skulle göra det så bestämde vi oss för en pizza kväll med oscar. vi hann förbi brorsan med telefon han köpt av roger och där blev vi varandes ett tag för att surra....haha.... men innan vi for hemifrån så plockade jag undan och tog en dusch. i morse när alarmet på telefon väckte mig ville jag verkligen inte kliva upp , men jag tog mitt ansvar och gjorde mig i ordning för jobbet och väckte upp de andra och for iväg med oscar på fritte och knatade till jobbet. det har gått tungt i dag har både varit trött och har värk ,medicinen har lindrat värken lite i alla fall.sitter och funderar ...hmm...har jag druckit nå kaffe sen jag kom hem? ....nä det har jag helt glömt bort inte konstigt att jag har lite huvudvärk nu.....nå väl jag ska snart lägga mig för jag är mega trött kaffe kan jag dricka i morgon...haha...klockan är bara barnet än....21.11 men är man trött så är man.....haha..pizza köpte vi med oss hem och har alldeles nyss käkat ,mätt så förbaskat blev jag av en halv pizza men det var gott. oscar har krypit ner i sängen han är jättetrött och somnar nog väldigt fort ,precis som jag kommer att göra. jag har fått två nya filmer hem i postlådan i veckan och jag hade hoppats orka se nån av dem i kväll , men får väl se hur mycket jag ser innan mina två blå faller ihop.
jobbets keno gick inte bra i kväll ,mitt eget keno har jag än inte hunnit kolla. självklart hoppas jag på vinst men tur i spel verkar jag inte ha då borde jag ha tur i nått annat ,men vad i så fall?...haha det är nåt att grubbla på .


kul att du kom förbi på jobbet idag L ,du ser mycket piggare ut och jag längtar till du kommer tillbaka och jobbar. hoppas du har en trevlig kväll ,nu är det dax att krypa ner i sängen och vila . sov så gott dröm sött ...haha...det ska jag göra ,alltså drömma sött och sova gott. /god natt kram

Inga kommentarer: