onsdag 17 september 2008

hallå där killen




tack för din kommentar....haha...jag vet ju hur det är med ditt skrivande därför blir jag så glad varje gång du skriver nåt och du är ju riktigt duktig . jag tycker att det går tungt på jobbet men inte kul att va hemma heller ,jobbar ju hellre än har sjukt barn. ska faktiskt bli bra att kunna jobba i morgon. han är ju så pass pigg men ser hemsk ut med alla nässelutslag men han vill verkligen på skolan. i morgon har han ju dessutom klarinett lektion det vill han inte missa.


jag längtar verkligen till du kommer tillbaka och jobbar det är tyst ,ingen surrar lika mycket som du......hahaha....sittter här och funderar om du fått vinna på kenot i kväll,dina nummer kan ha slagit in eller har jag fel ? mitt keno gav ingen vinst......som vanligt.....det blir att förlänga jobbets keno i morgon sammanlagd vinstsumma på dessa fem dagar är 55 kr....alltid nått. här sitter jag i mörkret en liten lampa och datorn är det enda lyset på .oscar sover bredvid mig i storsängen .roger och anton är ute i sovstugan de enda ljud jag hör är oscars snarkningar och tvn ...klockan är nu 21.37 ..haha...bara barnet så jag ska läsa en stund innan jag släcker sänglampan för kvällen. och du L , fortsätt läsa min blogg jag skriver som du vet rätt ofta...haha...söta drömmar /kram

Inga kommentarer: