onsdag 10 september 2008

onsdag kväll kl 21.47


äntligen får jag sätta mig ner framför datorn ...puh...vikken kväll. slutade 15.30 i dag och väntade att åka hem med roger men innan vi for hem handlade vi för som vanligt gapade vår kyl tom...klev in genom dörren och ställde mig vid spisen för att fixa middag som idag blev kokt potatis biffar ,sås och kokta morötter, mums jag hade längtat efter potatis....haha....jag käkade ingen lunch p g a tidsbrist.....så jag var faktiskt ganska hungrig då maten var klar. jag har varit hos sjukgymnasten idag och det var verkligen behövligt ,jag fick bort låsningarna i bröstryggen som jag dragits med en tid. känner mig bättre ,nästan ingen värk i kväll. jag har tvättat och plockat undan som jag vanligtvis gör varje kväll. sen ringde telefon och där blev jag varandes i en lång stund ,precis lagomt till idol började klockan 20 avslutade jag samtalet...haha....jag är på väg att lägga mig känner mig trött. roger är nere i köket oscar sover och anton har varit bort till grannarna ,han klev precis in genom dörren.

jag har kollat keno ,men tyvärr ingen vinst ....snyft.

jag hoppas det går bra i morgon L ,lycka till....

jag bara sitter här och gäspar lika bra att stänga av datorn och säga natti natti /kram

Inga kommentarer: