torsdag 18 september 2008

idol kväll


klockan är nu 21.30. jag har sett idol och det slutade kl 21. nu har jag duschat och är klar att bädda ner mig med min bok.i kväll har jag bara varit inomhus och gjort måsten här hemma som tex hängt tvätt ,tömt diskmaskinen mm...jag måste skärpa till mig och ge mig ut på promenad varje dag. nog för att jag går ganska mycket på dagarna när jag lämnar oscar på fritte och under lunchtid men för mig räcker inte bara de promenaderna . en stund av dagens lunch tillbringade jag i solariet och det var riktigt avkopplande varmt och skönt. det har varit kallt ute denna dag och snart är hösten över och innan vi vet ordet av det så är det snö då man vaknar en morgon....hua det är verkligen nåt jag inte längtar efter...jag ogillar vinterns kyla och snö. våren är bättre då kan man va ute och inte frysa halvt i hjäl.....haha jag har kollat mitt keno och tyvärr ingen vinst denna kväll ....hoppas du haft bättre tur med ditt keno L. du sa du skulle höra av dig för att få våra kenonummer ,jag väntar fortfarande på ditt samtal......haha...avslutar mitt bloggande för i kväll och önskar er en god natt sömn /tingkram

Inga kommentarer: