söndag 28 september 2008

söndag kl 13.14


här sitter jag nu och nu är jag riktigt fundersam...hmmm var är inlägget som jag skrev i morse...måste nog ha utav misstag glömt att spara och publicera det....skit också.....

nåväl klev upp 07.40 i morse och hade som vanligt värk .jag plockade undan ,gav oscar frukost och bryggde kaffe. efter det klädde jag på mig ,men sen kröp jag ner under min filt för jag var frusen och halsont. klockan var strax efter 09.00 då jag satte mig vid datorn. pojkarna var ute ,anton jobbar idag. roger for till sina föräldrar för att få sitt hår klippt av hans mamma. i samma veva som roger for var jag i väg och hämtade hem oscar. oscar var rastlös inget att göra så jag lät han ringa kompisar för att ha nåt att göra . jag fick söndagsfrämmande ,vi fikade päronpaj och drack kaffe medan vi surrade. tack för titten upp L . hoppas det gick bra med att bara jag och oscar var hemma. oscar ringde till sin kompis som bor en bit bort och han cylkade i kväg till honom och när jag ringde han för ett tag sen så hade dem så kul att han inte hade lust att komma hem än sa han. roger har jag ringt och han skulle kolla efter rör som han lovat åt dig L. hör av mig sen i eftermiddag. snart är det dax att börja med middag roger skulle komma hem på ett tag sa han. jag åker nog och hämtar oscar sen då han vill hem för att han inte ska bli så tungandad.

jag har varit ut och beställt hälsokost ,jag är lite av en hälsokost freak....haha....det finns mycket som jag skulle vilja ha ,beställer lite åt gången ....telefon jag vill ha har kommit ut och jag ska beställa den ,helst idag ...haha....den var inte dyr ,hade väntat att den skulle kosta mer än den gör....bra . det tråkiga är att den inte har gps ,men men jag ska nog klara mig utan sån....tror jag.... ha en fin eftermiddag /kram

Inga kommentarer: