fredag 19 september 2008

lördag eftermiddag


klockan är 15.32 och här sitter jag. roger har hittat dammsugarn och dammsugar nu här på vindan. jag har fått städhjälp idag och det tar jag tacksamt emot för att jag känner att jag inte orkar p g a värk i min kropp. på nåt tag ska vi ner på byn för att göra lite ärrenden . pojkarna är hos kompisar och dem ska vi hämta nångång under dagen ,beroende när dem vill hem. jag har ännu inte fått rogers gps i telefon att funka ....det måste gå på nåt sett.. har varit ute i dag på gården och det kändes lite små kyligt så nu har jag bytt om till ett par jeans och en hoodie.jag sitter och grubblar ,är så sugen på att köpa ny telefon (w 910) en röd telefon ,men ska grubbla och kolla ett tag till innan jag beslutar mig för vilken det blir jag beställer. jag hoppas det blir en storvinst i kväll ,det skulle sitta fint nu...haha....

i dag har vi haft främmande ,tack för ditt besök L ,alltid lika kul då du visar dig ,vi syns snart igen. ha en fin eftermiddag /ting

Inga kommentarer: