lördag 27 september 2008

bingolotto




...bingolottokvällen pågår ännu och klockan är 23.27 .jag har lämnat tv ,blev less att sitta där och glo när man ändå inte vunnit nåt i kväll heller. jag lämnade tvn vid 23 och har hängt tvätt ,plockat undan i köket och till sist tagit en dusch. känner mig ganska trött ,så här länge brukar jag inte alltid vara uppe. tidigare i kväll efter att jag hade sovit ett bra tag så styrde jag stegen mot spisen för att där röra i hop en citronkaka och ställde in den i ugnen ,den var klar en stund innan bingolotto startade kl 20. jag har mest suttit framför tvn i kväll ,stundsvis med stickningen i min hand. jag överlät ett bingospel till lilleman ,det räckte för honom. han gick och la sig strax efter 21.30. han sover gott nu. anton är fortfarande vaken. roger är i gick ut till garaget. nu är det snart god natt för alla i stugan.


jobbets keno gav 50 kr ikväll....kul att vinna några kronor i alla fall. mitt eget keno har jag än inte kollat. hoppas att du fått vinna på lotto i kväll L....haha...då kanske jag får låna en peng av dig till en ny telefon..........skoja bara med dig......haha....en telefon ska jag ändå ha mig. sov så gott så hörs vi /tingeling

Inga kommentarer: