söndag 28 september 2008

en mörk septemberkväll


.....och här har jag placerat mig framför datorn. klockan är nu 21.25 och jag tittar mot fönstret kolsvart är det ute och det har börjat kyla av. denna kväll har jag bara varit inomhus för att göra lite nytta men jag har också hunnit sticka en stund. oscar har varit hos kompis i kväll här i grannbyn och roger svängde förbi och hämtade han då han hade hämtat anton. oscar sover gott medan anton ligger här i soffan och slöar medan roger ligger och surrar i telefon i sovrummet.

jag har duschat för en stund sen och knaprat i mig två skorpor.

i morgon är det jobb så jag ska snart ta och bädda ner mig och läsa en stund innan jag somnar. jag vann inget på mitt keno ,men på jobbets keno blev det en femkronors vinst.....haha...

nu ska jag ta och kolla min mail innan jag stänger av datorn för i kväll........sov så gott dröm sött precis som jag ska göra ....haha..../tingkram

Inga kommentarer: