lördag 20 september 2008

lördag kväll kl 22

nu sitter jag här igen. vi har varit borta ett par timmar och kom hem strax före 21. följde med roger när han skruvade i L husbil. tack för gofikat vi fick hemma hos er. vi var och hämtade pojkarna hos kompisar och innan vi åkte hem var vi och handlade lite ...jag köpte mig nå garn för att sticka en halsduk. sen hämtade vi upp en kompis åt anton som ska sova här. i morgon ska dem och jobba ,vara funktionärer på en folracetävling. nu har dem gått ut och oscar har lagt sig och det har blivit ganska tyst i huset ,förrutom roger som surrar om sin nya telefon ,han har hittat ännu en finess på telefonen...haha....jag har varit ut och kollat in telefoner och jag har hittat en som jag vill ha men den har inte kommit ut än till försäljning tråkigt nog. kanske jag ändå köper en w910i....måste grubbla ......kollade mitt keno och ingen vinst ...snyft ,lotto vet jag inte ännu resultatet visades inte på svenska spel för en stund sen när jag kollade.så hoppet om en vinst har jag kvar än....haha. jag har börjat känna mig sömnig kanske bäst att krypa ner i min renbäddade säng och ta fram garn och sticknålar ,kanske jag hinner sticka lite innan jag somnar för kvällen....haha.....nu är det dax att ställa sig i duschen ,sov gott dröm sött /god natt kramiz

Inga kommentarer: