lördag 6 september 2008

jaha...då var det lördag igen


och jag har varit vaken tidigt på morgon ,men valde att ligga kvar ett tag. det är ju helg.värk nå fruktanssvärt har jag i dag ,kanske måste varva ner lite. men det är svårt det är så mycket man bara måste och vill. ser ut att bli en fin dag trots att det var minusgrader tidigare i morse.

om jag hinner ska jag ta en långpromenad annars blir det en kortare promenad.klockan är 08.50 oscar har just startat tvn ,roger är ute ,garanterat i garaget och anton är på högheden ,där är det folkrace i helgen och anton har tagit på sig att va funktionär.

måste passera pitebron idag ,har några ärrenden på byn...hmmm...hade gärna bara varit hemma eftersom jag har en del att göra. har spelat lotto men funderar på att spela nån extra kenorad för då är chansen större att få en vinst i kväll.

jag hoppas du känner dig bättre L ,kanske att jag snart får se skymten av dig snart. lycka till med keno och lotto i kväll. man blir inte förmögen av att gå sjukskriven.

nää nu måste jag ta en dusch ,kan inte springa halvnaken hela dagen ....haha....ha det så bra /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting du kan ju höra av dej om du far ner på byn idag