måndag 8 september 2008

kl 21.47


i kväll har jag stekt raggmunkar ,tagit reda på tvätt och diskat i maskin medan jag väntade att pojkarna skulle komma in och göra sig redo för sänggåendet. klockan var närmare 20 då både pojkarna och roger kom in....slut på friden....haha....jag har suttit en bra stund med anton och hjälpt han så gott jag kunnat med svenska grammatik...hua jag är verkligen ingen klippa på sånt...haha....nu är jag klar att lägga mig ,känner mig megatrött. jag hinner väl läsa nån sida i min bok innan ögonlocken faller ner.

hmm....kenot ...ja det gick riktigt illa i kväll både mitt eget och jobbets. vet inte riktigt vad man ska spela för att vinna pengar.......hör av dig då du känner för att surra L. jag är rädd att jag väcker dig om jag ringer.............nu ska jag ta och tänka på refrängen....sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: