tisdag 16 september 2008

16.50 har klockan hunnit bli


och jag är tebax. jag la mig och vilade och somnade ett tag. det var skönt att sova bort en stund , tyvärr försvann inte den sabla värken..hmm....jag klev upp och gick ner till spisen och öppnade kylen. där inne fanns det kallt kokt potatis och grillkorv ,så det stekte jag upp ,det blev inte mycket mat så jag kokade även makaroner och grillkorv ,det är dagens middag. oscar har käkat men anton for i väg medan jag lagade middag och har inte ännu dykt upp.jag funderar på att klä på mig och ut på en promenad, det vore väldigt skönt att få röra på sig lite. lycka till på loppisen i kväll L ,hoppas du får sälja allt du tagit med dig dit , ja frun behöver du ju inte sälja hon kan ju va bra att ha......hahaha......jag ska gå kommer tillbaks senare /ting

Inga kommentarer: