lördag 27 september 2008

god morgon


det är lördag morgon klockan är nu 09.24 jag har varit vaken tidigt på morgon 06.40 då var jag upp en sväng , för att ta medicin och startade både tvättmaskinen och diskmaskinen . men la mig igen och har legat och läst ett bra tag. klev upp 08.50 tyckte det var bäst kan ju inte slöa bort hela dagen. har sovit gott inatt men vaknade som vanligt av värk.i dag är det tråkigt höstväder ute och det har regnat kan tänka mig att det blir en dag inomhus för att städa ,laga mat och ev baka nåt....måste ner på byn idag..hmm....detta kylskåp gapar alltid tomt känns det som ,nu behövs det fyllas på igen......haha....

roger har vaknat och bryggt kaffe medan jag gjort upp eld för värme. roger är slö idag och han har lagt sig igen. pojkarna sover fortfarande förrutom att katterna bråkar med varandra så är det ganska tyst och lugnt. jag har hunnit få i mig en mugg kaffe och börjar piggna till lite.

tack för din kommentar L hoppas du får en bra dag uppe i telle. jobba inte för hårt bara, du måste lyssna på din kropp. den här tiden är du väl redan på väg upp eller kanske redan framme där....haha...morgonpigg som du är....ja jag tror man snart ger upp med keno ,det verkar lönlöst....ha en toppenbra dag ,så hörs vi senare /tingeling

Inga kommentarer: