torsdag 4 september 2008

betty boop besiktad


det är snart krama kudden dax klockan är 21.33 och har precis kommit från duschen. idol har jag sett även denna kväll. har inte varit lika effektiv hemma ,men jag har hunnit med en promenad i alla fall och roger följde faktiskt med ,bara att röra på döfläsket.....haha.... börjar känna mig lite trött så det blir inte många rader nerkluttrade här i kväll.betty boop är besiktad kom därifrån med ett blankt papper...jippiii nu är det ett år till nästa gång. hmm....kanske jag behåller hon ett tag till .............

kenot går åt helsike ingen vinst i kväll heller.........ger snart upp med det och lägger pengarna på nåt vettigare.

kvällens väder har varit fint hoppas helgens väder blir bra så att man kan hålla sig utomhus emellanåt.

jag vet inte om du fortfarande läser min blogg L ,om du gör det kan du läsa mina hälsningar till dig. sköt om dig och krya på dig . vila nu ordentligt mycket medan du är sjukskriven. nu ska jag avsluta för i kväll ,på återseende /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting givetvis läser jag kom just hem från piteå kl är nu 22 21 tack för dina kommens ja jag försöker vila men har inte gjort det på 30 år så det är ju lite svårt ha ha sov gott