söndag 28 september 2008

söndag eftermiddag kl 16.07


sitter här igen. har lagat middag (ris ,kyckling o currysås) ,det blev betyg godkänd. medan jag lagade den middagen så passade jag på att laga morgondagens middag (makaronilåda). skönt att ha mat att bara värma på nån dag. medan makaronilådan var i ugnen så rörde jag i hop en sockerkaka och skalade äpplen som jag tryckte ner i smeten,vips så blev det en äppelkaka....haha....jag har suttit här vid datorn en stund och jag har hunnit beställa ny telefon , tyvärr fick jag inget leverans besked så jag har mailat och frågat när den kommer. jag vill ju ha den omgående.....haha....hade tänkt ta en promenad men vet inte om jag orkar ,vädret är inte det bästa , blåsigt och mulet.....brr.....

snart är kenodragningen och jag hoppas verkligen på en storvinst....haha.....

det har inte blivit mycket vila denna söndag så nu ska jag passa på att vila medan oscar och hans kompis spelar tv spel. ha det gott/tingeling

Inga kommentarer: