måndag 8 september 2008

måndag kl 17.54


jag har åkt buss hem och klev innanför dörren strax före 17. middagen idag blev uppvärmd lasagne , snabbt och enkelt. jag ahr varit ganska trött hela dagen på jobbet men trots det så har jag arbetat bra, skurat trapphus bl a .inte alls så kul .fick ett trevligt främman niofikat på jobbet....L kul att få se dig. hoppas det gick bra hos läkarn.jag hoppas höra av dig snart, om jag kan hjälpa dig med nåt, säg bara till ......
ikväll jobbar roger övertid dem har hur mycket jobb som helst ,men även i morgon måste han jobba övertid ,det är tur att bussen från byn går kl 16.40. pojkarna är ute och tittar på nån traktor som hackar här borta och jag har lite nytta att göra ,ingen rast ingen ro.det är ett fint höstväder idag jag funderar om jag ska ta och gå en promenad innan jag gör nåt annat. jag och två av de jag jobbar med tog en långpromenad efter ett städjobb,det var inte helt fel att ta en promenad ut till jobbet. man ska passa på att vara ute i detta fina väder. det var riktigt kallt i morse när vi åkte till jobbet -2 grader...brr....snart är det dax att leta fram vinterkläder.....
jobbets keno är inlämnat för fem dagar framåt om vi bara kunde vinna en större summa ,det hade varit kanon....haha....självklart har jag egen keno....det är dragning närsom helst .....håller tummarna.nu ska jag kolla min mail så hörs vi senare/kram

Inga kommentarer: