onsdag 3 september 2008

idol onsdag


klockan är nu 21.23. jag har legat framför tvn och kollat idol 2008 och jag har fått mig ett gott skratt åt alla tokar som bara tror dem kan bli idoler....haha...nåväl i kväll har jag slöat men även hunnit göra nytta här hemma. jag är klar för att krypa ner i sängen med boken i handen.det har varit en inomhus kväll ,jag har tränat lite , gjort situps. nu sover oscar gott medan anton sitter bredvid mig och surrar....haha....roger är någerst jag vet inte var.kenot gick inge bra ,kanske går det bättre i morgon....haha...

hoppas du mår bättre nu L . tänk på att vila mycket och ut och motionera det mår alla bra av att göra. om du känner för att surra så är det bara slå en signal. jag ringer dig gärna men vill inte störa ,tänk om jag ringer och väcker dig ,inte bra.hur som helst det lät som att du är på bättringsvägen i alla fall , det är ju kanon.

nu ska jag inte surra någe mer ,ska krypa ner i sängen och värma mig ,sov så gott/ting

Inga kommentarer: