lördag 6 september 2008

solarietime


....starx efter kl 20 åkte hela familjen ner på byn för att handla och åka förbi återvinningen. jag sprang in och la mig i solariet och det var så varmt och skönt ,nu är jag genomvarm. under tiden jag grilla mig så åkte de andra och gjorde de ärrenden vi hade ner på byn.

vi avslutade vår tripp med att åka förbi brorsan och hans familj. vi fick med oss hem en extra pojke...hahaha....brorsans pojke ville sova över hos oscar. vi var hemma vid kl 22 och dem gick till sovstugan en stund senare ,nu är det lugnt och tyst här inne. roger käkar godis och ser tv. kunde inte gå förbi datorn utan att kika in och skriva ett par rader innan jag uppsöker min säng...

hoppas du haft en fin dag L .undrar om du fått vinna nå denna lördag. jag har varit in och kollat mitt lotto ....snyft ingen vinst.... nu är kl 22.56 och det är dax att säga , sov så gott ,söta drömmar /kram

Inga kommentarer: