tisdag 9 september 2008

klockan har precis slagit 17


...och jag sitter här. det är knäpptyst här ingen som surrar. pojkarna är ute på nån gärda och åker säkert traktor. stämplade ut en timme tidigare ,jag ides inte sitta och vänta på att klockan skulle slå 16 och pojkarna skulle åka sena bussen hem så jag gjorde detsamma. har värmt mat som jag lagade i går (raggmunkar och stekt bacon) , jag hoppas dem inte blir alltför sena. vädret är toppen idag oxå ,jag kan ju inte va inomhus ,vill ut och promenera i alla fall en liten stunds motion. jag måste ändå vänta på att tvättmaskinen ska bli klar.

det har varit en hel del på jobbet idag ,känner mig ganska mör och värk det har jag. vi är kort om folk på jobbet nu så det är bara att bita ihop ,det har jag gjort länge nu.......roger jobbar övertid i kväll med få se då han dyker upp ,han har förmodlingen ätit så jag behöver inte tänka på att ställa fram mat åt han ....bara pojkarna kunde pallra sig hem nu och käka....

idag har jag spelat tre extra kenorader , nu måste jag ju få vinna tycker jag det är på tiden....hoppas du lyckas bli av med grejorna på loppisen i kväll L och hör av dig om det är nåt. ska ut på en promenad hörs senare/ting

Inga kommentarer: