torsdag 18 september 2008

kl 18.27




torsdag kväll ,bara en arbetsdag till innan jag har helg ....ska bli skönt känner mig knäckt trots att jag inte jobbat en full arbetsvecka. oscar har mindre utslag nu men fortfarande hosta och idag mer tungandad är tidigare i veckan då han var hemma. jag har sovit bättre den här natten bara varit vaken en gång för att kolla oscar han drömde och det kliade för han så jag strök han på ryggen så han kopplade av och jag kunde somna om. idag har jag jobbat som vanligt ,en hel del jobb har vi haft denna torsdag. roger jobbar över i kväll så jag tog bussen hem 16.40. pojkarna åkte hem med en tidigare buss så när jag kom hem hade dem hunnit värma middagen från i går och käkat. jag har gjort upp eld för värme och varmvatten ,startat diskmaskinen och tvättmaskinen ,dammsugat och plockat undan. nu har jag satt mig ner en stund på rumpan för att koppla av ett par minuter. jag har hunnit rätta jobbets keno och dagens vinst blev 20 kr. mitt eget keno har jag ännu inte kollat ,får göra det sen. snart är det dax för kvälsmat till oscar och hans mediciner, för kl 20 är det idol och då är jag bänkad framför tvn....haha....nu ska jag hänga tvätt ,återkommer senare /ting

Inga kommentarer: