måndag 22 september 2008

måndag kväll kl 21.26




.....har satt mig framför datorn och har kollat in tradera ,har tre ledande bud nu....haha...skoj bara jag vinner auktionerna. oscar han sover gott anton nöter tv spel här i vardagsrummet inte alls intresserad av att plugga till proven han har den här veckan...hmm.....jag har faktiskt varit ganska slö i kväll inte gjort speciellt mycket, bara plockat undan ,hängt tvätt och startat diskmaskinen. ont i halsen har jag. undrar vem som smittat mig ....haha....nåja om förkylning bryter ut så ska jag klara av en sån oxå utan att va hemma från jobbet.funderar på att käka en macka innan jag bäddar ner mig.....jag vet att klockan är bara barnet men är man trött så är man ,har tänkt läsa eller se tv en stund innan jag kramar kudden. inget fick jag vinna på kenot heller ...typiskt det kanske är lika bra att ta spelpaus ett tag framåt. kastar en blick och ser att det är kolsvart ute ...hua ....nu skulle jag inte vilja va ute och gå....haha...jag måste skärpa till mig och hä mig ut och motionera nån kväll. inte bra för figuren att sitta still framför datorn bara var eviga kväll.....haha...jag har kollat in telefoner men har inte än bestämt mig för vilken jag vill ha. den jag egentligen vill ha har inte kommit ut än. måste grubbla lite till ........jag har i alla fall en telefon så jag klarar mig. nu ska jag sluta surra , stänga av datorn och käka en kvällsmacka sen bädda ner mig . sov så gott /kram tingeling

Inga kommentarer: