fredag 19 september 2008

lördag 20 september







nu är det lördag och klockan är 08.56 och här sitter jag med en mugg kaffe och snusdosan. joscar väckte mig 07.30 men jag låg kvar och blundade till klockan var 08.05 då bestämde jag mig för att kliva upp och göra mina måsten. starta tvättmaskinen plocka undan göra upp eld gett oscar medicinerna och bryggt kaffe. jag brukar va ganska effektiv så här på morgon.....haha....nu är det skönt att ha satt sig ner på rumpan vid datorn och få i sig morgon kaffe och snusen.planer inför denna dag...hmmm......jag måste nog pasera pitebron idag för att handla lite ,tycker kylen gapar tomt åter igen.....haha....andra planer är att va hemma för att städa och laga mat. jag får hoppas att jag får lite städhjälp för jag har sån värk att jag helst av allt bara skulle vilja ligga still och inte göra nåt.i går hämtade roger ut sin nya telefon en sony ericsson c702 den på bilden ,fin va? skulle själv vilja ha en sån men jag får ta och köpa en annan så att vi skiljer på telefonerna våra. nu har alla pojkarna nya telefoner utom jag. det dröjer nog inte länge innan jag har en ny för jag kan ju inte va sämre ...haha.....



i går vann jag inget på mitt keno....snyft . idag ska jag väl spela några rader lotto och då hoppas jag på vinst....ha en fin förmiddag så hörs vi /ting

Inga kommentarer: