lördag 13 september 2008

en kvällspromenad







.....har jag tagit mig ,pojkarna följde med ut anton tog sparkcykeln och oscar tog cykeln medan jag gick. det hade börjat skymma då vi gick i väg strax före kl 20 och när vi gick hemåt vid 21 var det kolsvart. vi styrde stegen upp på berget och vi blev kvar där en stund....haha....jag fick åka sparkcykel nerför backen förbi skogspartiet väl nere på vägen kom roger körandes för att lämna en ficklampa för att vi skulle hitta hem. anton gick och lyste medan jag sparkade på cykeln och oscar cyklade på sin hoj. skönt att röra på sig. jag är jättenöjd med min varseljacka ,jag syns väldigt bra i mörkret när jag bär den. väl hemma så plockade jag ur diskmaskinen innan jag gick in i duschen. klockan har hunnit bli 22.32 .oscar har fått sin medicin och somnat. anton och roger ligger och ser tv i sovrummet. jag har stickat lite i kväll är snart klar och sen är det bara att sy ihop till en mössa.



kenot och lottot gav ingen vinst i kväll.......snyft.....ger nog snart upp med kenot.är på väg att krypa ner i sängen snart ,börjar känna mig trött. ha det gott /tingeling

Inga kommentarer: