tisdag 16 september 2008

tisdag kl 21.05







i kväll har jag varit med pojkarna ,jag gick ut en micro promenad sen har jag gjort lite nytta. när klockan närmade sig 20 så la jag och pojkarna oss för att ha en lässtund men den vart ett par minuter lång eftersom vi upptäckte att idol började 20.00. lika kul att titta på varje gång....haha...nu har anton gått ut i sovstugan och oscar har nyss somnat. jag känner mig ganska trött så jag kommer att lägga mig tidigt och läsa en stund innan jag stänger mina två blå för kvällen. i morgon ska jag jobba som vanligt inte så lockande men men det är bara att bita ihop. kvällens keno 4 rätt med kungen ,undrar vad det ger i pengar måste in o kolla det men även kolla min egna kenorader....haha....hoppas på en vinst.



hoppas att höra av dig snart L. sköt om dig



nu ska jag avsluta mitt bloggande för att kolla keno och eventuellt tradera . sov så gott söta drömmar./kram

Inga kommentarer: