torsdag 25 september 2008

torsdag kväll 21.02




och nu sitter jag här. morgonen var kanonbra senare under dagen gick det lite tyngre. skönt att få stämpla ut kl 16. anton har stannat hemma denna dag för att han är förkyld. nu i kväll verkar han ändå lite piggare och kanske orkar han med morgondagen på skolan. efter jobbet handlade vi lite innan vi åkte hem ,väl hemma blev det lite städning och tvättmaskinen har så även i kväll varit i gång. jag la mig och vilade ,slumrade till en halvtimme efter kenodragningen. ikväll blev det ingen vinst på jobbets keno....snyft och mitt eget keno har jag än inte hunnit kolla för att jag har precis startat datorn den har fått vila ett helt dygn ...helt otroligt länge...haha...ikväll har dem haft kvällsöppet i affärerna på byn men orkade inte åka ner för att strosa omkring på storgatan...hmmm å jag som brukar tycka det är kul ,förkylningen har gjort mig lite extra trött dessa dagar. mega nice att få se dig i dag L och trevligt då du ringer ,ring så ofta du kan och vill jag surrar gärna med dig. å så vill jag tacka för dina kommentarer som jag blir så glad av att få....haha....hmm...sent du är vaken på nätterna ,,men det är klart det är skönast att va vaken när de flesta anda sover och du får se tv i lugn och ro....haha...ser fram emot morgondagen då får jag se dig och intressant att höra vad facket har att säga. hoppas du mår bra nu efter att ha fått sprutan idag. jag har inte känt av sprutan nåt ,möjligvis en aning öm men inte ont av den.klockan är nu 21.15 ,bara barnet och jag är relativt pigg ,det blir en lässtund innan jag sover för natten. nu ska jag kolla mitt keno ,min mail och tradera ...sov gott och dröm sött precis som jag....haha...../kram ting

Inga kommentarer: