tisdag 23 september 2008

nyduschad


kommer precis från duschen och har placerat mig här en stund. jag har två skorpor här bredvid mig som jag knaprar på medan jag kluttrar ner några rader.klockan är nu 21.34 det är inte lång stund tills jag kryper ner i sängen. katterna har fått kvällsmat likaså oscar ,nu sover oscar han snarkar högt. anton är på väg att lägga sig. roger har kommit hem från jobbet för en stund sen. anton känner sig oxå förkyld med huvudvärk....hmm...typiskt höstväder många är förkylda nu. i kväll har jag tvättat kläder två maskiner men har hunnit stanna av lite emellanåt. kvällen har varit ganska lugn ,pojkarna har spelat tv spel och varit snälla med varandra...helt otroligt ,det är itne vanligt förekommande....haha....idol har jag sett med pojkarna.

tack för din kommentar L mer än gärna får du skriva fler kommentarer det gör mig bara gladare. jo jag hörde att du var rejält förkyld ,stackars gubben hoppas det blir bättre snart för jag vill ju att du ska kunna börja jobba snart. lova mig att vi kan äta lunch ute snart ,det var så längesen. mitt keno gav mig en liten vinst ikväll på hela 10 kr....haha..jobbets keno gav inget....

nu vill anton att jag ska förhöra han på glosor och efter det ska jag krypa ner i sängen. skriv kommentarer L . ha det gott ,var rädd om dig och din kropp. sov gott /ting

Inga kommentarer: