söndag 7 september 2008

hade tänkt....


vila lite i eftermiddag men men....jag kokade saften och bakade en äppelkaka (oscar ville så gärna ha det) och vad gör man inte för barnen när dem gullber en.....haha.....efter det så plockade jag undan och förberedde morgondagen ,ingen rast ingen ro . bingolotto började kl 19 och jag spelade det (tyvärr ingen vinst ,tror jag )men mellan varven då det var paus gjorde jag lite nytta gjorde upp eld för att få varmvatten bl.a......full fart hela denna söndag.

kenot mitt gav mig ingen vinst däremot jobbets keno gav i alla fall 5 kr....hoppas du fick vinna lite mer på keno L , man blir ju inte som sagt förmögen på att gå sjukskriven.
hör av dig snart L........

nu är klockan 21.40 och jag ska snart bädda ner mig och läsa min bok det är det enda jag ska göra resten av kvällen .....pojkarna har somnat och den enda som rumsterar nere i köket är roger. nu ska jag stänga av datorn för i kväll sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: