torsdag 11 september 2008

torsdag kl 18.31


....kom hem strax efter 17 ...hade lite ärrenden att uträtta innan vi kunde åka hem. har jobbat som vanligt. under lunchen var jag i väg på oscars skola för att träffa skolsköterskan ...hmmm.....jag slapp åka till läkarstation med lilleman han behövde få örondroppar till sina öron , läkarn skrev ut det var bara för mig att hämta på apoteket.... typ en inflammation trots att han har rör i öronen. idag är pojkarna nöjda ,deras nya telefoner har kommit och nu är dem fullt upptagna denna kväll.....haha....oscar har börjat spela klarinett och jag har hyrt en via musikskolan. första lektionen hade han idag och jag var med. han är så glad och possitiv och han tycker det mesta är kul...han har alltid varit en solstråle....helt klart kan han sura och va rejält trobbig. anton fick sig en värsting telefon med gps och en massa andra finesser. snart är det nog dax för mig att köpa en ny telefon....haha...jag har haft min 8.5 månad den håller på att va gammal......

idag var det kallt på morgon....brr.....not nice...men det har varit uppehåll ....nice....ni i kväll är det mulet och jag stannar nog inomhus jag har lite nytta att göra . tvättmaskinen tvättar och diskmaskinen diskar nu och jag har lite tid över för att blogga och dricka en kopp kaffe.

kenot går riktigt pissigt både mitt eget och jobbets......

återkommer senare /ting

Inga kommentarer: