fredag 26 september 2008

nu har jag helg


.......å det känns bra. efter kvällens städning så har vi rantat lite....haha..kom hem för snart en timme sen. klockan är 22.37 har suttit vid datorn en stund och mailat lite....haha...har precis köpt en hoodtröja åt anton för 460 kr från usa. har lärt känna en till tjej som handlar kläder till mig och mina pojkar och skickar,helt perfekt att ha såna kontakter...

efter jag bloggat tidigare ieftermiddag så la jag mig och vilade tyvärr hann jag somna och vaknade en halvtimme senare inte meningen att somna för det kändes än jobbigare att åka till jobbet nyvaken och trött. har varit in och kollat mitt keno ...hmm ingen vinst ....snyft. och då jag såg numren så upptäckte jag att jobbets keno vann nog inget heller....men i morgon då tar vi storvinsten ,sen kör vi de nya raderna på söndag. hoppas din eftermiddag och kväll varit bra L. det är som alltid kul att få surra lite med dig. ska bli kul att du ska börja jobba igen. det viktigaste är ändå att du mår 100% bra nu ,gör du det? har du vunnit nåt på keno eller du kanske har gett upp ,vad vet jag........oscar la sig nästan direkt då vi kom hem i kväll och nu snarkar han för fullt. anton sitter vid sin dator och roger käkar godis och ser på tv i sovrummet. tvn står på här i vardagsrummet trots att ingen ser på den just nu... jag känner mig slö och lite trött ,ska nog läsa eller sticka en stund innan jag sover. söta drömmar /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej på dej nä ingen vinst ikväll heller ska till telle imorn bitti men det blir en kort dag tror jag