söndag 14 september 2008

söndag morgon 09.47







....har varit vaken flera timmar och pysslat med lite av varje. stickat färdig mössan som jag började med sent fredagkväll. startat tvättmaskin igen ,för andra gången denna morgon....haha.... gjort upp eld och tvättat mitt hår. oscar har varit vaken sen 07.30, han ser tv och tar det lugnt. hoppas han är så pass pigg att han orkar gå till skolan i morgon (snorig och hostig är han). de andra sover i sovstugan ännu. ben han sover i min säng efter att ha busat hela morgon och snuttan är ute och jagar som alla andra dagar..... jag har druckit en hel del kaffe och känner mig ganska pigg och medicinen har lindrat min värk en viss del....ska nog ta och läsa min bok en stund ,måste ju vila lite emellanåt....jag har kollat in tradera men inte lagt än nåt bud...haha...men alltid hittar jag ju nåt jag vill ha där........ha det bra så länge /kram ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej på dej fin mössa behövs nu kallt jag vakna nyss 10 12 riktig sovmorgon jag var i telle hela dan igår annars slöar jag bara får se när jag kommer upp o hälsar på