onsdag 17 september 2008

kl 14.43 onsdag


jag och oscar har mest slöat jag har sovit en stund medan oscar lekt med katten ben bredvid mig. när klockan var 13 , hade oscar ett förslag att vi skulle ut och gå och så vi tog en ganska lång promenad det gjorde gott ,frisk luft får en alltid att piggna till.när vi kom in ställde jag mig vid spisen för att laga mat och jag fick hjälp av oscar. vi lagade köttfärssås och spaghetti ,mums det blev gott och betyg väl godkänd. nu är vi mätta i magarna och oscar tittar på tv och tar igen sig medan jag sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart i bryggen.

roger ska inte jobba över i kväll utan han kommer hem vanlig tid. anton är hos en kompis och blir hämtad i kväll . än en stund är vi ensamma här hemma jag oscar och katterna. ska läsa en stund medan det är någorlunda tyst i huset....haha....

hmm.....längesen jag fick en kommentar....som sagt alltid kul med nån kommentar. undrar just om du piggnat till ,du lät så trött och var inte alltför pratglad när jag ringde i förmiddags L. hoppas allt e bra , ta hand om dig /tingeling

Inga kommentarer: