fredag 12 september 2008

fredag kl 17.50 inte helg än...


....men om ca tre timmar då har jag helg.....känns bra. klev upp och for som vanligt på jobbet... och idag har det varit en hel del att göra ,det känns vill jag lova....när jag kom hem var pojkarna redan hemma. jag har käkat varma mackor ,snabb lätt mat eftersom jag har tidsbrist som vanligt.....jag ska snart åka i väg och jobba och just nu är det inte helt fel....pojkarna bråkar och det är inte en lugn stund. kanske har dem lugnat ner sig då jag kommer hem senare i kväll....haha....snart är det keno och jag hoppas att jag får vinna lite . grattis till vinsten L ,hoppas du får vinna fler gånger eller få en full pott på keno8 .....haha....glöm inte att lämna pengar till jobbets keno om du vill va med och spela......det går dåligt med vårt keno men det kan ju bli vinst ikväll....haha....nu ska jag svepa en kopp kaffe och dra i väg ,hörs sen/ting

Inga kommentarer: