söndag 7 september 2008

ännu en ny dag


klockan har hunnit bli 10.02. jag har varit vaken tidigt men somnat om och klev upp för en timme sen. pojkarna kom in från sovstugan en stund innan jag klev upp. roger skjutsade anton på högheden och han har åkt till kisan och plockar potatis idag oxå. brorsans pojk for hem nyss han kom på att han ville hem ,han var trött och nu är oscar och jag ensamma. jag har varit ut ...hua det kändes kallt ,höstväder. jag sitter och funderar vad vi ska roa oss med idag jag och oscar. kanske ta en promenad och självklart laga mat. jag har tvättat kläder ska försöka städa lite ,men jag har en hel del värk denna dag ,inte kul att måsta käka medicin.

hoppas att du mår bra och inte har alltför mycket ont L. det vore kull att få träffa dig i veckan. som jag sagt tidigare saknar jag dig på jobbet ,det är så tomt och tyst ,inte mycket håll i gång som då både du och jag jobbar...haha......

ska kolla min mail nu men önskar er en fin söndag /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ja jag slöar det jag kan är mest hemma ska väl ut o gå en sväng annars är allt bra hör av mej ikväll