tisdag 9 september 2008

en höstkväll kl 20.40







sneglar ut genom fönstret när jag sitter här i soffan framför min vän datorn. det är kolsvart ute och klockan är inte mer än 20.40. kvällen har varit otroligt fin så jag passade på att ta en promenad ,jag håller mig en bit från skogen, går på vägen för att minska risken att träffa på nalle puh ,kameran tog jag med mig för man kan aldrig veta om man ska råkas få syn på nåt värt att fotografera............efter en stunds promenerande vände jag om och gick hem hann i precis bara in genom dörren så kom oscar hem (hade åkt traktor som jag trodde) . anton han var kvar i traktorn och kom hem senare. dagens middag föll inte pojkarna i smaken så jag blir nog tvungen att kasta den i komposten....hmm....jaja...inget att göra åt. oscar har lagt sig och sover nu medan anton gör sig klar för sängen . roger är på väg hem vilken minut som helst och jag kan tänka mig att han rejält trött efter att ha jobbat sen sju i morse.



kenot ikväll gav mig hela 25 kr....haha.....jobbets keno gick riktigt dåligt i kväll igen......jag har duschat och ska snart krypa ner och läsa min bok ,måste vila så kanske jag känner mig lite bättre i morgon ,lite mindre värk.....



sköt om dig L och ha det så bra ,hoppas du fått in mycket pengar i kväll .........avslutar bloggandet för denna kväll ,sov gott dröm sött /ting

Inga kommentarer: