torsdag 11 september 2008

tv kväll med idol


klockan är nu 21.42 jag har kommit ut från duschen påväg att lägga mig för att läsa en stund innan jag stänger igen mina två blå. ikväll har jag gjort lite nytta men också spenderat en timme i sängen för att glo på idol 2008....haha.....man kan få sig ett gott skratt av att se alla olika sångfåglar......oscar sover gott ,anton har precis gått ut till sovstugan och roger är på nedrevåningen.det är tyst förrutom tvn som står på i sovrummet.

känns tungt att behöva jobba i morgon men i morgon kväll får jag göra helg....tre hela dagar ledigt ,underbart. då ska jag försöka få vila .....i alla fall lite.....promenerat det har jag gjort som alla andra dagar. men bara under lunchen....det har jag tänkt göra lite också under helgen varför inte ner på byn...haha...skönt med en riktigt lång promenad.

hoppas du haft en bra dag L . nu ska jag krypa ner med boken sov gott /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting jag hadde 6rätt med kungen på en keno 8 ikväll tänk att bara två rätt ifrån