onsdag 3 september 2008

kl.17.53 regn ute


....det började regna i eftermiddag och det regnar fortfarande. inte vidare fint promenadväder ,jag får stanna inomhus i kväll och göra lite situps då i stället för promenad.när vi kom hem strax före 17 var det till att ställa sig vid spisen och fixa middag. idag har jag lagat spaghetti och köttfärssås ,snabbt och enkelt. jag har startat tvättmaskinen som vanligt har jag smutstvätt att ta reda på och diskmaskinen att fylla och massor med andra saker att göra. tog mig en liten paus för att koppla av framför datorn. pojkarna sitter framför tvn och spelar spel och jag vill lova att dem är allt annat än tysta. roger ligger och vilar..hmm skulle jag oxå behöva efter att ha jobbat hela dagen. är kolossalt trött denna dag och jag skyller mycket på detta pissväder.om ett par minuter är det kenodragning och jag håller tummarna på en vinst.nu ska jag kolla min mail ,ha det bra/ting

Inga kommentarer: