måndag 15 september 2008

måndag kl 12.50




min lediga dag och solen lyser en riktigt fin höstdag . när anton for med bussen så tog jag redan på tvätten som var klar i maskinen och efter det så la jag mig med oscars lilla katt ben och vilade ,han busade men efter ett tag somnade både han och jag ,det var skönt att sova en stund. sen klev jag upp för att göra lite nytta ,jag har bakat en ambrosiatårta och medan den var i ugnen så tömde jag diskmaskinen så att jag kunde fylla på med oren disk. oscar kommer hem med bussen vid kl 14 men innan dess ska jag läsa min bok....har jag tänkt. ben han sover nere i sin låda ,det är tyst och lugnt nu.promenera det har jag tänkt göra senare idag ,när jag lagat middag och hjälpt pojkarna med deras läxor. ha en fin dag i solen så återkommer jag sen/ting

Inga kommentarer: