tisdag 2 september 2008

tisdag kl 17.31


jag ahr jobbat hela dagen och var inte hemma förrän vid 16.30. och trött är jag . har inte gjort middag än. antons dator har kraschat igen och roger har nyss skjutsat ner anton för att en kille ska hjälpa han med datorn. spelen (3 st) som jag beställt åt pojkarna kom med posten idag och nu är oscar fullt upptagen med att spela. jag kan i lugn och ro blogga en liten stund.

jag har sovit dåligt natten till idag för att jag hörde oscar var och upp och vandrade och pratade i sömn. jag hoppas han sover lungnare i natt för jag behöver verkligen sömn för att orka jobba.

jag hade en oturs dag i går för jag tvättade oscars telefon och tumlade den...hmmm....2000 kr åt helsike.han tömde aldrig jeansfickorna innan byxorna åkte in i tvättmaskinen. det är ju inte första gången detta händer.jag blir tvungen beställa en ny telefon,ytterligare en utgift.....

jag hoppas nu på en storvinst på kenot. dagens väder : kallt och nån regnskur mitt på dan men nu är det fint ute i kväll , kanske ska trotsa min rädsla för nalle puh och ge mig ut på en promenad , känns som att jag gruvat mig nog länge nu.men först ska jag fixa middag. snart är det kenodragning och jag håller tummarna. hörs sen/tingeling

Inga kommentarer: