måndag 22 september 2008

klockan är 18.32


....en arbetsdag som har varit ganska fullspäckad. i morse var jag så trött när väckarn började leva om , ville bara somna om men men som vanligt tog jag mitt ansvar och klev ur sängen 05.15 och gjorde mig i ordning för arbetsdagen. väckte de andra och när klocan var 06.10 for vi i väg jag lämnade oscar på fritte ,roger for på sitt jobb och jag promenerade till mitt jobb. idag har vi haft extra städning som vi fixade utan större prob....haha.... då jag stämplat ut fick jag lift till fritte för att hämta oscar och gå till tandis med han. klockan hade blivit nästan 17.30 då jag klev in genom ytterdörren här hemma. tur att middagen var bara att värma.(bacon pannkaka) ,gott var det. efter middagen tog jag mig en mugg kaffe och la mig i sängen för att slappa och se kenodragningen. jobbets keno 3rätt på en 6 ger 5 kr och 4 rätt på en 8 ,det kan ge 5 kr ...tror jag...haha. mitt eget keno har jag ännu inte kollat 4 rader har jag spelat idag så jag kan väl ändå få vinna nån krona med lite tur....haha.....snart är tvättmaskinen klar och jag ska hänga tvätt annars gör jag inte så mycket. känner mig lite krasslig ont i halsen säkert en förkylning på gång....snyft not nice. idag har det varit en fin och varm höstdag,lite mulet emellanåt men fin.

hoppas du haft en bra dag L och vilken tur att du fått till husbilen nu kan du slappna av. passa på att vila denna vecka så kanske du orkar jobba nästa vecka. kommer tillbaka senare /ting

Inga kommentarer: