onsdag 1 oktober 2008

sorglig dag


vaknade och klev upp för en arbetsdag som vanligt. hade en tråkig kväll i går efter beskedet vi fick att oscar är allergisk mot bla katt. ....snyft men det finns inget annat att göra ett i ett sånt läge än att bli av med våra älskade katter. lilla ben fick vi lämna tillbaka . snuttan är det värre med ..jag har idag bokat tid hos veterinären ,hon ska få fara till katthimlen i morgon . sorgligt för oss alla men det viktiga är att oscar ska få må bra. jag hade storstädning här uppe på vindan i går kväll för att försöka få bort så mycket det bara går av spår efter katt. nu mår han betydligt mycket bättre oscar. det har inte varit en rolig dag för oss ,men tids nog kommer vi över vår förlust. det var varmare ute i morse än i går morse då vi hade 5.5 minusgrader, men det känns kallt och vinterjackan har jag tagit fram för denna vinter. nu är klockan 17.47 och mina planer för kvällen är att va hemma ,städa lite ,tvätta och sånt. skulle kännas bra att ta en promenad. idag tog vi en promenad från byn och ut på jobbet ,verkligen behagligt att få röra på sig lite då jag vräkt i mig en lunch på mix.....tråkigt nog va det längesen jag fick en vinst på spelet trots att jag spelat .....hoppas på att keno ger mig bättre tur....haha....nu ska jag dricka kaffe och kolla min mail . hörs sen/ting

Inga kommentarer: