lördag 18 oktober 2008

klockan 21.45


och jag är tillbaka. vi åkte ner på byn strax före 18.30 för att hämta hem pojkarna men innan vi plockade upp dem var vi in på konsum för att hitta en liten present till pojkarnas kusin som fyllt år för ett par dagar sen och överlämnade den. telefonen min började ringa så vi hann inte mer än lämna presenten innan vi var tvungen att hämta anton och efter det hämtade vi oscar och åkte raka spåret hem med en fuse luktande pojke....haha.....väl hemma gjorde jag upp eld i pannan och anton ställde sig i duschen. jag bakade två mjuka kakor (chokladkaka och citronkaka) . då anton var duschad satte vi oss ner för att hjälpa han med no läxa som han måste lämna in på måndag...hmm inte kul att göra en lördag kväll men det var nödvändigt. en stund senare gav anton upp och la sig ,trött efter en arbetsam dag på sitt jobb. och jag har nu dushat och slappar nu bara resten av kvällen. oscar sitter och ser tv ,roger spelar bingo i kväll oxå och vinner det gör han men än så länge bara småsummor...jag har oxå vunnit i kväll på mitt keno ,men endast 5 kr...haha...jobbets keno blev det ingen vinst på ....snyft.

innan jag kryper ner under täcket har jag tänkt kolla tradera ,kanske hittar jag nåt att buda på.... hoppas dagen din varit helt okej L . trevlig kväll och sov så gott /kram

Inga kommentarer: