lördag 4 oktober 2008

lördag kväll 21.32


nu sitter jag här. har kollat stjärnor på is på tv4 ,kul. det håller på än en stund men jag kände att jag hade annat att göra. har precis duschat av mig och innan jag kryper i säng tänkte jag skriva ett par rader. i eftermiddag har jag haft främmande. först kom rogers föräldrar och då dem precis åkt så dök en kompis med två av hennes barn upp. dem var här en lång stund ,vi satt och surrade medan barnen lekte. eftersom jag hade nybakta bullar så kunde jag bjuda på gofika. klockan hade blivit strax efter 18.30 då jag och roger åkte ner på byn för att köpa pizza och handla lite godis och dricka. pojkarna blev glatt överraskade över att få pizza och åt med god aptit. för nångång är det väldigt gott ,men inte så nyttigt. efter en pizza bör man ut och motionera , men eftersom klockan var närmare 20.00 då jag käkat fanns det inte tid för att ta en promenad. stjärnor på is ville jag ju se ...haha....promenaden får jag ta i morgon.

brr....nu är det riktigt kallt ute ,de fina höstdagarna är nog över för denna gång...snyft. jobbets keno gav ingen vinst i kväll , jätte mystiska nummer ...hmm.....undrar om jag vunnit nåt på mitt eget keno , måste ta och kolla sen. pojkarna har somnat ,roger halvsover och snart är det dax för mig att bädda ner mig oxå......sov så gott /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej lilla ting int kan man väl gå o sova en lördagkväll kl 22 00 nu är kl 23 00 o jag är då uppe än nån timme jag hör av mej imorrn