tisdag 14 oktober 2008

då var det tisdag




klockan är nu 21.10. idag när klockan väckte mig var jag ganska pigg men låg kvar ett par minuter sen klev jag upp för att göra mig klar för dagen och väcka de andra. jag hann få i mig en mugg kaffe och snus som vanligt innan vi åkte i väg. det har varit en lugnare tisdag . på lunch var jag och hittade en parfym som luktar otroligt gott som jag köpte. (naomi campbells, at night).


efter jobbet gick jag med oscar till tandläkarn och medan vi var där åkte roger och hämtade anton hos en kompis . vi träffades sen på affären för att fylla upp vårt kylskåp som gapade tomt. strax före 17.30 var vi hemma och det blev snabb enkel mat (parisare) ,som pojkarna ville ha och roger fixade dagens middag skönt att slippa stå vid spisen jag kunde göra annat bla starta tvättmaskinen ,plocka undan och läsa posten. min dc hoodie har kommit idag och jag blev nöjd med den, kul . då vi käkat satte jag mig med oscar för att hjälpa han med läxa sen satte jag mig framför datorn för att kolla mailen och ut en sväng på tradera....haha....efter det var det dax att få oscar i duschen och sen raka spåret i säng, han sover nu. anton har duschat och lagt sig, roger är ute i garaget och skruvar ihop sin traktoroch jag har hunnit duscha, efter jag har bloggat , kollat tradera och mailen igen så ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok...haha....


jag har kollat kenot på nätet och det gick inte bra denna kväll heller ....snyft.undrar om du haft bättre tur med ditt keno i kväll L.....hoppas kvällen varit lugn och att du mår bättre ikväll.....


ska ta och avsluta för i kväll ,söta drömmar kram/ting


Inga kommentarer: